29
sty
Podróżuj taniej z aplikacją iMKA!
CZYTAJ WIĘCEJ
Data dodania: 28 stycznia 2025
Zwrot niewykorzystanych biletów w Kolejach Małopolskich – wszystko, co musisz wiedzieć.
Kiedy plany ulegają zmianie i nie możesz skorzystać z zakupionego biletu oferujemy pasażerom możliwość zwrotu niewykorzystanych biletów w prosty i wygodny sposób. Poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące procedury zwrotu biletów jednorazowych i miesięcznych.
1. Uzyskaj poświadczenie niewykorzystania biletu:
2. Zgłoś reklamację, korzystając z jednej z poniższych opcji:
Reklamacje mają charakter uznaniowy. Od zwracanych środków za bilet jednorazowy potrącone zostaje 10% tytułem odstępnego, chyba, że niewykorzystanie biletu było spowodowane winą przewoźnika (np. odwołanie pociąg) lub bilet został wymieniony na inny w tożsamej relacji (np. późniejszy pociąg, zmiana daty). Na reklamację biletu pasażer ma rok a my rozpatrzymy ją w ciągu 30 dni od jej wpływu.
Zwrot biletu miesięcznego:
Aby proces zwrotu przebiegł sprawnie, reklamacja powinna zawierać:
W przypadku braków w reklamacji skontaktujemy się z pasażerem i poprosimy o ich uzupełnienie w ciągu 14 dni. Brak uzupełnienia skutkuje pozostawieniem reklamacji bez rozpoznania.
Bilety zakupione w kanałach elektronicznych, takich jak KOLEO, e-podróżnik, BILKOM, SkyCash czy mPay, można zwrócić samodzielnie przed terminem obowiązywania.
Więcej informacji w REGULAMINIE.
29
sty
CZYTAJ WIĘCEJ
27
sty
CZYTAJ WIĘCEJ
25
sty
CZYTAJ WIĘCEJ
24
sty
CZYTAJ WIĘCEJ
Rozpatrzymy Twoją sprawę i odpowiemy w przeciągu 48 godzin.
WRÓĆ