Uruchomiliśmy bezpłatną usługę tłumacza języka migowego online

Data dodania: 18 lipca 2024

Koleje Małopolskie uruchomiły bezpłatną usługę tłumacza języka migowego online.

Usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 w następujących lokalizacjach:

  • w sekretariacie Spółki "Koleje Małopolskie" (do godz. 15:00);
  • w Centrum Obsługi Klienta KMŁ w Krakowie Głównym (do godz. 19:30);
  • w Punkcie Obsługi Klienta KMŁ na antresoli dworca Kraków Główny (do godz. 15:30);
  • w kasie biletowej KMŁ w Oświęcimiu (do godz. 18:30);
  • w kasie biletowej KMŁ w Tarnowie (do godz. 17:30).

Pracownik KMŁ, który w wybranym punkcie obsługuje osobę Głuchą może na jej życzenie zainicjować kontakt z tłumaczem PJM za pośrednictwem służbowego sprzętu. W ten sposób pasażer może np. zakupić bilet w kasie biletowej czy też otrzymać niezbędne informacje dotyczące połączeń obsługiwanych przez KMŁ.

 Pasażerowie mogą również skorzystać z tłumacza Polskiego Języka Migowego za pośrednictwem naszej strony internetowej klikając na smartfonie lub komputerze ikonkę migających dłoni. Wówczas tłumacz łączy się z infolinią KMŁ i w czasie rzeczywistym udziela informacji. Tłumacz dostępny jest od godziny 8:00 do 20:00, natomiast warto zaznaczyć, że infolinia KMŁ pracuje od 7:30 do 15:30.

Usługa nie obowiązuje w dni ustawowo wolne od pracy.