Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna obsługa klienta, w tym m.in. prowadzenie sprzedaży biletów na dworcu kolejowym Oświęcim oraz opcjonalnie na dworcu kolejowym Kraków Główny oraz Punkcie Sprzedaży biletów Kraków Lotnisko,
  • realizacja płatności gotówkowych oraz bezgotówkowych,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego oraz systemu sprzedażowego,
  • przyjmowanie skarg i reklamacji od Klientów i ich przekazywanie do rozpatrzenia, zgodnie właściwością,
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kasowej oraz zestawień,
  • inne czynności zlecone przez przełożonego.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie średnie,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w obsłudze klienta,
  • dobra orientacja w ofertach i przepisach kolejowych KMŁ oraz innych przewoźników,
  • komunikatywność i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,
  • rzetelność i sumienność,
  • znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację,
  • podstawowa znajomość obsługi komputera oraz urządzeń i programów biurowych.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • dodatkowe benefity w postaci np. dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
  • benefit pracowniczy - dofinansowanie do posiłków 300 zł miesięcznie
  • możliwość wykupienia uprawnień do ulgowej usługi transportowej,
  • świadczenia z ZFŚS, w tym dofinansowanie do wypoczynku oraz pakietu sportowego,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.